Stimați colegi,
Casa Corpului Didactic „Dariu Pop” Satu Mare organizează grupe de formare pentru următoarele programe de formare continuă:
1. Programul de formare continuă „Cum să creştem sănătoşi”, formatori CPECA Satu Mare: Camelia Iacob și Irina Tămășan. Grup țintă: educatoare care în anul şcolar 2021-2022 au copii în grupa mare şi cadre didactice din învăţământul primar care au copii în clasa pregătitoare. Cursul se va derula online, pe platforma Google Workspace, în data de 27.10.2021, orele 11-14.
2. Programul de formare continuă „ABC-ul emoţiilor”, formatori CPECA Satu Mare: Camelia Iacob și Irina Tămășan. Grup țintă: personalul didactic de predare în învăţământul primar care în anul şcolar 2021-2022 are copii în clasele I şi a II-a. Cursul se va derula online, pe platforma Goggle Workspace, în data de 28.10.2021, orele 11-14.
Înscrierea la cursuri se realizează doar online, prin completarea formularului accesibil pe link-ul https://forms.gle/2kz8nfanWQn9YGgL6 de pe pagina Casei Corpului Didactic „Dariu Pop” Satu Mare.
Termenul de înscriere este 21 octombrie 2021.
Director CCD „Dariu Pop” Satu Mare,
prof. Rodica Kerekes
n atenția directorilor unităților școlare/responsabililor cu dezvoltarea personală
În perioada 25 noiembrie-15 decembrie se va desfășura la Casa Corpului Didactic „Dariu Pop” Satu Mare, activitatea de echivalare cu CPT a formelor de organizare a formării continue prevăzute în OMEC Nr. 5967/2020 (art. 13 alin 1).
Calendar de desfășurare:
01 septembrie - 15 Noiembrie 2021- depunerea de către solicitanți a cererilor însoțite de dosarul de echivalare la secretariatul unității școlare în care este angajat solicitantul (cerere – model anexa 1, documentul care atestă finalizarea programului de formare, carte de identitate, certificate de căsătorie, certificate de naștere);
15 - 25 Noiembrie – constituirea comisiilor pentru echivalarea programelor de formare continuă în credite profesionale transferabile
25 noiembrie-15 decembrie- întrunirea comisiilor la nivelul școlilor pentru analizarea dosarelor și trimiterea solicitărilor către responsabilii de rută pentru programarea verificării dosarelor (conform arondării din tabelul cu titlul Rute metodiști atașat mesajului)
15 – 30 Ianuarie 2022 afișarea rezultatelor echivalării la școli și eliberarea adeverințelor de echivalare la unitatea de proveniență a solicitanților.
Pentru bunul mers al lucrărilor comisiei de echivalare a creditelor profesionale transferabile, venim cu următoarele precizări:
• Avem rugămintea ca RESPONSABILUL CU DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ (RDP), membru al comisiei de echivalare, să aibă, în dosarul comisiei, următoarele documente:
• Un exemplar, în original, al deciziei directorului unităţii, de constituire a comisiei de echivalare (model – anexa 2), din care fac parte directorul unităţii, RDP şi reprezentantul CCD SM (conform arondării din documentul ataşat anunțului) – decizia se realizează în 4 exemplare originale: 1 exemplar la secretariatul unității - registratură, 1 exemplar la directorul unității, 1 exemplar la CCD SM, 1 exemplar la RDP;
• Dosarele persoanelor care solicită echivalare (cerere- Anexa1 + copii ale originalelor certificate sau diplome, care atestă participarea la activităţile de formare pentru care se solicită echivalarea, validate prin semnătura solicitantului) şi documentele din anexele ataşate prezentului anunţ
Documente atașate:
• Ordin 5967 din 6 noiembrie 2020 pentru aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaştere şi echivalare a creditelor profesionale transferabile
• Anexa 1 – Model cerere
• Anexa 2 - Model Decizie privind constituirea Comisiei de recunoaștere și echivalare a creditelor profesionale transferabile
• Anexa 3- Fișă de evaluare
• Anexa 4- Anexă la Procesul verbal al comisiei de echivalare centralizator
• Anexa 5 – Proces verbal
• Anexa 6 – Model adeverință
• Anexa 7- Rute profesori metodiști
ORDIN nr. 5.967 din 6 noiembrie 2020 (http://legislatie.just.ro/Public/Detali ... fis/232867) pentru aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaștere și echivalare a creditelor profesionale transferabile (http://legislatie.just.ro/Public/Detali ... fis/232868).
Bună ziua,
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca vine în sprijinul cadrelor didactice care își doresc o conversie în INFORMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI.
Programul se adresează, în exclusivitate, cadrelor didactice încadrate în sistemul de învăţământ preuniversitar cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Absolvirea acestui program conferă titularului dreptul de a-și completa catedra sau a ocupa posturi didactice/catedre în învățământul preuniversitar în concordanță cu noua specializare.
Preînscrierea începând din 20 august 2021 ora 20.00 pe site-ul https://decidfr.utcluj.ro/cursuri/1700
Perioada de derulare a programului: octombrie 2021- iulie 2023.
Taxa de școlarizare: 5360 lei pentru cei 2 ani, eșalonați în 8 rate egale.
Detalii suplimentare găsiți pe site-ul programului, https://iti.utcluj.ro/.
Pentru informații puteți trimite email la adresa
* În urma absolvirii se obține diplomă de conversie profesională emisă de Ministerul Educației
Vă așteptăm!
DECIDFR
Stimate doamne director și stimați domni directori,
Am primit următoarea informare și vă adresăm rugămintea să diseminați informația celor interesați:
„CENTRUL DE CERCETARE, EVALUARE CLINICĂ ŞI PSIHOTERAPIE (INTEPRINDERE SOCIALA DE INSERTIE), înfiinţat in cadrul proiectului POCU/449/4/16/128527-Proiect SMART Social Start-up, derulează în perioada august-octombrie 2021, programe de pregătire privind abilităţile cognitive (abilitatea generală de învăţare, aptitudinea verbală, aptitudinea numerică, aptitudinea spaţială, aptitudinea de percepţie a formei, abilităţi funcţionăreşti, rapiditate în reacţii, capacitatea decizională).
Programele se adresează candidaţilor la examenul de directori şcolari.
Programul de pregătire are o durată de 12 ore.
Activităţile se desfăşoară on-line, sincron, utilizând platforma Microsoft Teams.
Inscrierea se realizează on-line la această adresă: https://docs.google.com/forms/d/1uuTiD_ ... OS7j8/edit
Alte informaţii se pot solicita la adresa de email:
Director CCD SM,
Prof. Corina-Florica Dragomir
Stimaţi colaboratori, dragi colegi, vă invităm să publicați articole/ studii/ cercetări în revista editată de Casa Corpului Didactic „Dariu Pop” Satu Mare, „Şcoala sătmăreană”.
Cadrele didactice interesate sunt invitate să trimită articolele la Casa Corpului Didactic „Dariu Pop” Satu Mare, în format electronic pe adresa de email a instituţiei:
Vă rugăm să transmiteţi lucrările dvs. spre publicare în noul număr al revistei, până la data de 18 iunie 2021, conform precizărilor tehnice publicate pe site-ul CCD SM.
Lucrările expediate după această dată, vor fi selectate pentru un număr ulterior, care va fi tipărit în viitorul an şcolar.
Mulţumim.
Director,
Prof. Monica Liliana Chiş